Subject: Eesti Aktuaaride Liidu 25. aastapäeva konverents "Forward Together"
From: "Marika Guralnik" <[email-masked]>
To: "Signe Riisalo", "Riina Sikkut"
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Sep 2024 08:55:39 +0300

Lugupeetud proua Riina Sikkut, Lugupeetud proua Signe Riisalo

Eesti Aktuaaride Liit (EAL) tähistab oma 25ndat tegevusaastat 27.septembril 
Tallinnas, korraldades koostöös rahvusvahelise aktuaaride liiduga 
konverentsi „Forward Together“.

Konverentsil käsitletakse Eesti kindlustus- ja avalikku sektorit puudutavaid 
teemasid nagu IFRS17 rakendamine ning riskid ja võimalused, mis kaasnevad 
tehisintellekti kasutamisega.
Arutletakse aktuaaride võimekuse üle kujundada poliitikat vananeva 
rahvastiku ajastul ning aktuaaride värbamise ja koolitusega seotud 
väljakutsete üle, mida toob kaasa andmeteaduse üha laienev kasutamine.

Konverents on suunatud eelkõige professionaalidele nii kindlustussektorist 
(aktuaaridele, juhtidele, spetsialistidele) kui ka insur-teh ja avaliku 
sektori esindajatele. Esinema tulevad rahvusvaheliselt tunnustatud eksperdid 
ja osalema ootame lisaks Balti riikidele külalisi ka mujalt maailmast.

Aktuaariteadus ühendab endas teadmisi matemaatikast, statistikast ning 
majandus- ja arvutiteadusest. Aktuaarid rakendavad reaalaineid praktikasse 
finants- ja kindlustussektoris, aga ka investeerimisvaldkonnas. Nad töötavad 
riigiametites, akadeemilises sfääris ning järelevalveasutustes.

Eestis ja teistes Balti riikides leidub aktuaare eelkõige 
kindlustussektoris, kus nad tegutsevad andmeanalüütikutest tippjuhtideni. 
Lisaks on aktuaaridel kaalukas sõna ettevõtte finantsilise jätkusuutlikkuse 
osas, sh tuleviku kohustuste võime osas klientide ees.

EAL-i eesmärgiks on Eesti aktuaaride haridustaseme ning professionaalsete 
oskuste hoidmine. Aktuaaride järelkasvu osas teeme koostööd Tartu Ülikooliga 
finants- ja kindlustusmatemaatika magistriprogrammi arendamisel. EAL pakub 
oma liikmetele täiendõpet eesmärgiga hoida Eesti täisliikme staatust 
rahvusvahelistes erialaliitudes ning võimalust osaleda rahvusvaheliste 
aktuaaride liitude töögruppides ja komiteedes.

Manuses leiate konverentsi tutvustuse.

Konverentsi kava ja esinejatega saab tutvuda meie veebilehel 
https://aktuaar.ee/conference-2024/?lang=en

Ootame Teie osavõttu meie  sünnipäeva tähistaval konverentsil, 
registreerimine toimub veebi teel https://aktuaar.ee/registration/?lang=en

Kahele teie organisatsiooni esindajale on konverentsil osalemine tasuta.

Kohtumiseni konverentsil!

Marika Guralnik

EAL juhatuse esimees